Veel gestelde vragen

Invloeden op de levertijd

Het conflict in Oekraïne en de nasleep van COVID-19 stellen ons, onze fabrikanten en leveranciers voor grote uitdagingen. Problemen met de inkoop van goederen en overbelaste productiefaciliteiten zorgen wereldwijd voor knelpunten. Helaas betekent dit dat onze levertijden in sommige gevallen langer zijn dan normaal. Wij hopen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en willen u verzekeren dat zowel wij als onze fabrikanten er alles aan doen om de bestellingen tijdig te leveren.

Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
AntwoordDoordat wij onze producten direct vanuit de leverancier naar jou toesturen kunnen we enorm besparen op transport- en opslagkosten. Dit zorgt ervoor dat we je een lagere prijs kunnen bieden dan de concurrent en de verzendkosten van onze producten volledig voor eigen rekening nemen. De keuze om direct vanuit de leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent. De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt tussen de 5-15 dagen. 

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling? 
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Ruilen en retourneren
Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen.

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Klik hier om het retourformulier te downloaden.