Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

We hebben een retourbeleid van 14 dagen vanaf het moment dat je producten ontvangt, zodat je de tijd kunt nemen voor je beslissing om het product te houden of te retourneren. 

Om je retourzending geldig te laten zijn, moet je product in dezelfde staat zijn als toen het werd ontvangen, ongebruikt zijn, inclusief labels en in de originele verpakking. Je hebt ook je kassabon of aankoopbewijs nodig.

Koopjeshuis dekt of vergoedt de kosten van de retourzending niet. Wanneer een bestelling aan de deur geweigerd wordt, zal er 15 euro in rekening worden gebracht voor de verzend- en verwerkingskosten. Deze zal van het retourneerbare bedrag worden afgehaald.

Om een retouraanvraag te starten, kun je contact met ons opnemen via koopjeshuisklantenservice@gmail.com. Als je retouraanvraag is goedgekeurd, sturen we een retourformulier en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe kunt sturen. Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor je verzending, vandaar dat het belangrijk is om je retour met track & trace te versturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat wij eerst een aanvraag hebben ontvangen worden niet goedgekeurd.

Je kunt voor retourzendingen altijd contact met ons opnemen via koopjeshuisklantenservice@gmail.com.

Beschadigde goederen

Controleer je product wanneer je deze ontvangt en neem direct contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is, of als je het verkeerde product hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen identificeren en oplossen.

Omruilen

De snelste manier om het gewenste artikel te ruilen, is door het artikel dat je al hebt gekocht te retourneren, en dat je de gewenste artikelen opnieuw bestelt wanneer je retourzending is ontvangen.

Terugbetaling

We laten je het weten wanneer we je geretourneerde goederen hebben ontvangen en gecontroleerd. Wij laten je dan weten of je retourzending is goedgekeurd. Zodra we deze hebben goedgekeurd, zullen we je terugbetaling binnen tien werkdagen verwerken met behulp van de betaalmethode die je op het moment van aankoop hebt gebruikt. houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij je terugbetaling heeft verwerkt en uitgevoerd.


Hygiëne producten

Bij hygiëneproducten kun je denken aan bijvoorbeeld ondergoed, bh's en cosmetica. Vanwege het feit dat het een topprioriteit is dat je een schoon product ontvangt en hygiëneproducten niet opnieuw verkocht kunnen worden, is het helaas niet mogelijk om deze te retourneren.